TRYKT MARKEDSFØRING

MENNESKET HJERNE ELSKER DET TRYKTE MEDIE

Skærm vs. papir

Skærmenheder er bedst til hurtig og overfladisk læsning af eksempelvis nyheder og sociale medier imens tryksagen skaber rum til fordybelse og ro.

Norsk undersøgelse fra 2013 foretaget på Universitetet i Stavanger med 72 tiendeklasse elever påviste, at der er forskel på hvordan mennesker læser og forstår tekster på henholdsvis skærm og tryk.

TRYKT MARKEDSFØRING

TID TIL FORDYBELSE

 

DIGITALE MEDIER HAR OVERHALET DE TRYKTE MEDIER

Trykindustrien har krævet sine ofre de sidste 10-15 år.

Som en revolution mod tidens digitale støj og overfladiskhed i medierne, hvor det mest af alt handler om at være først med nyhederne, har det britiske mediebureau, The slow journalism company, siden 2010 udgivet magasinet “Delayed Gratification”.

Vil du have tips og inspiration til din trykte markedsføring?

Så tilmeld dig vores Nyhedsmail.