Blog

I vores blog kan du finde inspiration til din trykte markedsføring, og samtidig blive klogere på de fordele det trykte medie har i forhold til andre medier.

Spræng din målgruppes tunnelsyn

Hele 90% af danskerne har en eller flere profiler på de sociale medier, og den store brug af sociale- og digitale medier, giver forbrugerne tunnelsyn. Så hvordan skal man som virksomhed gribe situationen an, og komme ind i sin målgruppes synsfelt? Det har vi undersøgt og skrevet et indlæg omkring.

Skader tryksager miljøet?

Er du nysgerrig på tryksagers påvirkning af miljøet i forhold til elektroniske og digitale produkters? Og er du nysgerrig på at finde ud af, hvor meget trykkerierne gør for at forbedre miljøet og leve op til FN´s verdensmål for bæredygtig udvikling – så læs med her.

QR-koder slår Augmented reality og NFC

Hvad er status på QR-kodens eksistens og effektivitet? Og hvordan kan du bruge teknologien effektivt i din virksomheds markedsføring? 
I dette blogindlæg belyser vi dette og mere til.

Google bruger Direct-Mail til at kommunikere vigtigt budskab

Vi har netop modtaget en Direct-Mail fra Google, og det er vi glade for. Kampagnen viser nemlig, at selv en gigant som Google ikke kan klare sig alene med digital markedsføring.

Direct Mail åbnede døren til en vigtig målgruppe

LEAD – enter next level A/S ønskede at fange opmærksomheden hos en bestemt målgruppe – Direct Mails viste sig at være den rette løsning.

Menneskets hjerne elsker det trykte medie

Skærmenheder fungerer bedst til overfladisk og hurtig læsning af f.eks. nyheder. Imens er tryksagen det medie, der skaber bedst rum til fordybelse.

Tid til fordybelse

Mange trykkerier tog ikke den digitale kultur og teknologi til sig i tide, og måtte som konsekvens dreje nøglen om. Men der findes stadig de aktører, som lever udelukkende via det trykte medie.

Er det bedre at leve i et papirfrit samfund?

I mange år har tryk- og papirindustrien været udskældt for forurening og brug af ressourcer, men er der egentlig belæg for de restriktioner, der er lagt på branchens aktører?